میلاد گودرزی

آخرین به روزرسانی 6 مرداد 1399

مسئله‌محوری در رسانه

(0 امتیاز)
13 دانشجو
مسئله‌محوری در رسانه

توضیحات دوره

بخشی از توضیح مدرس کلاس در مورد مسئله‌محوری در رسانه:
“مسئله محوری در رسانه یعنی اینکه رسانه وضع موجود و وضع مطلوب در هر حوزه‌ای را برای جامعه تشریح کند. رسانه باید در حوزه‌های مختلف، مسئله‌ها و وضع موجود و وضع مطلوب آن‌ها را مشخص کرده و برای حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب مرتبط با هر مسئله یک سری استراتژی و اقدام عملی تعیین کند تا در نهایت بتواند مسئله را حل کند. ایده ما این است که رسانه مسئله محور خودش یک بردار در دعوای مبارزه با فساد است و اصلاً وارد مسئله شده و درگیر می‌شود و از طرفی بردار دستگاه قضایی را تقویت و از آن مطالبه می‌کند. این رسانه بردار طرف شر یعنی بدهکار بانکی و حامیانش را تضعیف می‌کند و به قوه قضاییه می‌گوید چرا دادگاه فلان بدهکار بانکی برگزار نمی‌شود.”

محتوای آموزشی

مدرس

User Avatar
(0)
0 بررسی
0 دانشجو
1 دوره

بررسی

0.00 به صورت میانگین

5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%

بررسی

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
0 امتیاز

اولین نفری باشید که دیدگاهی را برای “مسئله‌محوری در رسانه” ارسال می کنید.